top of page
O NAS
se logo strona.png

o agencji

KIM JESTEŚMY?

scroll_all.gif
SYLWIA
S

Fanka metalu dosłownie i w przenośni – jeździ motocyklem i słucha łomotu. A jakby tego było mało, to kiedyś pracowała w branży... śrub i sprężyn!

Z muzyką związana od zawsze: śpiewa, gra, organizuje koncerty, z wykształcenia jest realizatorką dźwięku. Pracując z klientami przepłynęła wszerz i wzdłuż Karaiby, wymyślała szalone imprezy na barkach w Krakowie, współtworzyła zloty tematyczne w Polsce i Europie. Była fotomodelką, ba, dalej mogłaby być! Wybrała jednak to co ją najbardziej kręci – działanie, działanie, działanie – tu zorganizuje konferencję, tam integrację, gdzieś indziej imprezę firmową czy galę. I nie szkodzi, że ma tylko dwie ręce – ogarnia! W branży MICE od kilku ładnych lat.

SYLWIA
EWA
E
EWA

Od dziecka podróżuje, zwiedziła 1/3 państw świata, mieszkała w Algierii, USA i Mongolii. Pilot wycieczek zagranicznych od 1997 roku. Ukończyła orientalistykę na UW, zna kilka języków obcych, interesuje się kulturą i religiami Azji, Ameryki Południowej i Afryki. Jest fanką siatkówki; za polską reprezentacją jest w stanie pojechać wszędzie (sama nie gra, bo jest za niska, buuu). Słucha rocka, ze szczególnym sentymentem do punka i grunge.

A na poważnie, to po latach bycia najlepszą-szefową-ever w korporacji, postanowiła zająć się – już na własny rachunek – tym co kocha, na czym się zna i co dotychczas realizowała wewnętrznie lub dla grup znajomych: organizacją czego dusza zapragnie.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy twórczyniami marki Agencja Se i specjalistkami branży MICE (Meetings | Incentives | Conferences | Events) z wieloletnią praktyką w obszarze organizacji eventów i wyjazdów: konferencji, kongresów, uroczystych gal, jubileuszy, launch’y produktów, spotkań firmowych, eventów branżowych, incentive itd. Organizujemy wyjątkowe wydarzenia! Współpracujemy m.in. z firmami z branży farmaceutycznej, finansowej i ubezpieczeniowej oraz instytucjami administracji publicznej. Z sukcesami realizujemy duże eventy dla ich pracowników, partnerów biznesowych czy klientów.

...i dlaczego jesteśmy wyjątkowe

W swojej karierze zawodowej, pracując na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich w kilku organizacjach, zarządzałyśmy sprzedażą, obsługą klienta, marketingiem i komunikacją. Prowadziłyśmy projekty o wielomilionowych budżetach, dla wielu krajów i z udziałem wielu interesariuszy. Skutecznie budowałyśmy i kierowałyśmy zespołami stacjonarnymi i terenowymi, optymalizowałyśmy kluczowe procesy operacyjne firm, wdrażałyśmy innowacyjne systemy i narzędzia. Tworzyłyśmy i efektywnie realizowałyśmy strategie biznesowe, planowałyśmy działania komunikacyjne, prowadziłyśmy szkolenia. A to wszystko nierzadko w strukturach matriksowych.

 

Wiemy z własnego doświadczenia na czym polega praca w firmie czy korporacji na wymagającym stanowisku i konkurencyjnym rynku. Rozumiemy zewnętrzne i wewnętrze zależności i powiązania, rozumiemy wymagania z jakimi mierzą się pracownicy różnych szczebli organizacji, rozumiemy procesy zarządcze i decyzyjne.

Umiemy więc wczuć się w Twoją rolę; przewidujemy potrzeby zanim zostaną wypowiedziane i proponujemy dopasowane rozwiązanie – dlatego jesteśmy Twoim najlepszym wyborem! Z nami organizacja eventu, wyjazdu czy dowolnego innego wydarzenia przebiegnie płynnie, z pełnym zrozumieniem i bez straty czasu.

Spokojnie, nie działamy same!

Pracuje z nami grupa specjalistów, dzięki którym zapewniamy pełną obsługę dowolnego event’u, wyjazdu czy działań marketingowych od pomysłu po efekt końcowy. Odpowiadamy za wszystkie fazy produkcji wydarzenia, począwszy od prac nad kreacją, scenografią i unikalnym key visual’em, które sprawiają, że jest ono spójną, niepowtarzalną całością, przez stworzenie dedykowanej platformy www wydarzenia czy wysmakowanych zaproszeń, po pełną realizację od strony technicznej, organizacyjnej i artystycznej.

dots.png

OTRZYMASZ

(Mega) jakość i terminowość.

(Full) profesjonalizm i rzetelność.

Komfort i spokój (masz wszystko z głowy – powaga!).

Nieprzekraczanie budżetu.

(Dziką) satysfakcję.

Osiągnięcie Twojego celu!

kontakt
bottom of page